Google Chrome Android için yenilik

Google Chrome Android Sürümü İçin Yeni Bir Özellik

Google, Chrome için Android sürümüne yeni bir özellik duyurdu. Bu özellik, kullanıcıların iki aşamalı doğrulama sistemlerinde aldıkları SMS’leri otomatik olarak doldurmalarını sağlayacak. Bu özellik, iPhone ve Android kullanıcıları için uzun zamandır mevcut olmasına rağmen, Android için Chrome’a yeni bir özellik olarak getiriliyor.

Güvenlik önlemlerini artırmak amacıyla, tek kullanımlık SMS şifresi alındığında Android cihazlarda şifreyi kontrol etmek ve uygulamaya tekrar girmek gerekiyordu. Yeni özellik sayesinde bu süreç çok daha pratik hale getiriliyor.

Bu özellik önceden yalnızca bazı Android uygulamalarında çalışıyordu, ancak artık Chrome üzerinde de destekleniyor. Bu sayede, Chrome’dan girilen doğrulama kodu gerektiren sitelere kolaylıkla erişilebilecek.

Related Posts

Evinde bitmiş pilleri olan herkes artık gerçek bir hazineye sahip!

Evlerinde biriktirilen bitmiş piller, uzmanlara göre lityum, kobalt, nikel ve nadir toprak elementleri gibi stratejik hammaddelerin gizli deposu niteliğinde.

İmam hatipli Ahmet Melih Türkiye şampiyonu

Eskişehir Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi Ahmet Melih Saraç, cirit atmada Türkiye birincisi oldu.

D vitamini almak yaşlanmayı yavaşlatıyor

Geniş ve uzun vadeli bir çalışmanın sonuçlarına göre, D vitamini takviyesi almak biyolojik yaşlanmayı yavaşlatıyor. Araştırmaya göre vitaminin etkisi ortalama üç yıl.

iPhone pil değişim ücretleri güncellendi!

Apple, 2025 yılı için iPhone pil değişim ücretlerini resmi olarak duyurdu. Teknoloji devi, artan üretim maliyetleri ve yeni batarya teknolojilerine yapılan yatırımları gerekçe göstererek fiyatlarda güncelleme yaptı. Bu gelişme, milyonlarca iPhone …

Aydın’ın gururu Kaan Türkmen: Türkiye üçüncüsü oldu

Adana’da düzenlenen tekvando şampiyonasında Aydın’ı temsil eden Kaan Türkmen, Türkiye üçüncüsü oldu.

Elon Musk’ın “Robotaxi”si engele takıldı

Tesla’nın, otonom araç projeleri kapsamında kullanmak üzere “Robotaxi” kelimesi için yaptığı marka tescil başvurusu, ABD Patent ve Marka Ofisi (USPTO) tarafından reddedildi. Kararın gerekçesi, terimin sektörde çok genel ve tanımlayıcı bir ifade olarak kullanılması. Başvurunun “sadece tanımlayıcı” olduğu belirtilerek, Tesla’nın bu kelimeyi ticari marka olarak tescil ettirmesi uygun bulunmadı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir