Mağdurlar ülkesi olduk
Cem YILDIRIM Mülakat mağdurları, atanamayan öğretmenler, özlük haklarını ve tazminatını alamayanlar, bir gün farkla emeklilikle yaşa takılanlar, staj mağdurları, tazminatını alamayanlar, gazi sayılmayanlar, emekliler ve haksızlığa uğrayıp mağdur olan çok sayıda kesimin ardından ‘IBAN mağdurları’ da ortaya çıktı. 4 YIL HAPİS İSTENDİ Özellikle ev kadını ve öğrenciler başta olmak üzere 300 bini aşkın kişi hakkında banka hesapları ile IBAN numaralarını başkalarına kullandırdıkları için dava açıldı ve hapis ve para cezası ile karşı karşıya kaldılar. Bu konuya 12’nci Yargı Paketi ile çözüm bulunması amaçlanırken düzenleme son anda paketten çıkarıldı. Halen IBAN’ını kullandıran kişi bir yıla kadar hapisle yargılanıyor. Ceza erteleniyor ya…